22 Ocak 2015 Perşembe

Yazılıma Yeni Başladım Ne Yapmalıyım.


Yazılıma Yeni Başladım Ne Yapmalıyım?

Evet Arkadaşlar herkes Yeni Başladığında Belkide bu soruyu kendisine sormuştur.

Bende aslında yeni başlayanlardanım 9 ay falan oldu yazılımda ilk c++ ile tanışmıştım ve o ğün bırakmaya karar vermiştim ki vb.net projesi gördüm yani ilk olarak vb.net te giriş yapmıştım vb.net ile ilk yaptığımda hello word olmamıştı gidip web tarayıcı yapmıştım cünkü nerden başlayacagımı bilmiyordum sonra Microsoft Açık Akademi ile tanıştım ve orada yazılım ile ilgili herşeyi tanımıştım ve o günde3n sonra c# a balamaya karar vermiştim 

Bugün c# ile çok güçlü programlar yapamasamda en azından nasıl kullanıldığını biliyorum artık visual studio ile hayatım yazılım için değişmişti  artık pc mde kullanacım günlük programları kendim yapar oldum yani başka programlara gerek duymuyorum diyebilirim .

Ben yoluma c++ dan başlamıştım bu dil aslında kolaymış ancak kodların anlaşılması çok zordu şimdilerde c++ da yapabiliyorum ancak çok ufak programlar :)  c# ı sevmeye başladım çünkü anlaşılması basit bir dil bir nevi her şey ortada :)   yani demem şu ki sizler C# ı tercih edin pişman olmazsınız.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Günün Fırsatı
isim isim isim isim isim isim