23 Ocak 2015 Cuma

2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Tatili Başladı


2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Tatili Başladı.


Bir dönemin daha sonundayız herkes karnesini aldı bazıları mutlu bazıları hüzünlü bazıları ise seherin bir parçası gibi uçmakta evet arkadaşlar kocaman bir dönem geride kaldı bazılarınız teşekkür bazılarınız taktir hatta onur belgesi alanlarınız olmuştur her sene olduğu gibi okul birincileri ikincileri açıklandı belkide diyorsunuzdur benim adım neden okunmuyor diye :) Mehmet Akif Ersoy bir şiirinde şöyle diyor "kısacası çalışmakla yorulmakla olacak iştir bunlar. " üstadın da dediği gibi çalışırsanız sizinde adınız okunur  okul birincisi Ayşe, okul birincisi Ahmet, okul birincisi Kasım diye şimdi soracaksınız arkadaşlar sen ne aldın diye ben her zaman ki  gibi Teşekküre devam :) Herkese mutlu tatiller......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Günün Fırsatı
isim isim isim isim isim isim